25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

HASTALIK,BIR FILM VE BOL ORGU

"Annem benim" bakisi tipini yerim

Umay beresi

Leman Kultur gecemiz

Gorumce elinden bir bere

Yesilcam nostalji kosemiz
Merhabalar;
Yine yogun ama bir o kadar "sükür" dolu bir hafta gecirdik. Oncelikle salgindan oglumda nasibini aldi. Neyse ki ilacsiz bol vitamin ve dus ile dr gitmeden atlattik. Isten cikmam nedeni ile bol vakit gecirdim. Malum kar yagisi nedeni ile pazar gunu diksiyon kursuna gittim. Sinavdan 88 almisim🙈 daha da keyifli gecti kurs. Oglumla kurs arkadaslarina meyveli kek yaptik. Yardim icin tanistigim insanlar oldu. Ankarada ki bi aileye dolu dolu yardim gitti. Duyarli insanlar cok olunca haliyle bende cok keyif aldim. Bol bol orgu bere yaptim. Kendime gelinime ogluma yegenime. Orgu yaptikca kafam dagildi. Bu arada uzun suredir esim vasitasiyla tanistigim Arzumo ile Kadikoy Leman Kulturde cilekli bomonti ve muhabbet keyfi yaptik. Hava ciddi ciddi cok soguktu. Ama engel mi? Asla 😂
Bu arada Astanin Gunlugu keyif alarak yavas yavas okuyorum. Ciddi cok guzel bir kitap. Tavsiye ederim. Unutmadan Akmar Pasasindan temin ettigim fotograflarda ki plak ve kartpostallarda evimizin nostalji kosesi fikrini hayata gecirdi.
 Izledigim Vatikan Kanitlari filmini begendim. Ilk defa seytan insanlara hukmedip beni de sasirtti. Bizden bu hafta bu kadar. Herkese saglik dolu gunler diliyorum. Keyifle kalin 😉

2 yorum:

Nesrin dedi ki...

Ne de güzel yapmışsınız , ben bu örgü konularında çok beceriksizim :( ellerinize sağlık .Oğluşa da geçmiş olsun diyorum

Unknown dedi ki...

Cok tesekkur ederim yorumunuza saglik :) bende yeni ogrendim kayinvalidemden cok keyiflidir ve gorundugu gibi zor degil tavsiye ederim oglum icinde iyi dilekleriniz icin tesekkurler gecti sukur zor bir surec ve tecrube :)